21/4/11

Τα βήματά μου...μπρος στο Σταυρό Σου!

Λιβάνι μπρος στο Θρόνο Σου Θεέ μου
ας γίνει η προσευχή μου.
Βλέπω πως οι φροντίδες της ζωής
δέσμιο μακριά Σου με κρατούνε.
Η αδυναμία της ψυχής οπλίζει
με παράδοξη δύναμη το σώμα.
Άλλα θέλω να πω, μα άλλα σκέφτομαι.
Πλησιάζω το Σταυρό Σου,
βλέπω το Άγιο αίμα Σου,
που πάνω του έχει τρέξει.
Τρομάζω προς στιγμή. Συνέρχομαι.
Μα σαν την πλάτη μου γυρίσω,
πάλι με συνεπαίρνουν οι ομορφιές
του εφήμερου τούτου κόσμου.
Δάκρυα στα μάτια ανεβαίνουν
και η σκέψη γίνεται προσευχή.
"Θεέ μου σε παρακαλώ,
να οδηγείς τα βήματά μου
συχνότερα μπρος στο Σταυρό Σου".
                                                     
                                                                                                                Γεράσιμος Ι. Φραγκουλάκης
                                                                                         Αρχιμανδρίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: